Onze toonzalen blijven open tijdens de werken.

Terug naar veelgestelde vragen

Leveringen

  • Wordt mijn bestelling door jullie geleverd?

    Bij Vandermeeren Interieurs worden bestellingen vanaf €2000 gratis bezorgd door ons ervaren installatieteam. Kleinere bestellingen kunnen uiteraard ook steeds geleverd worden mits betaling van een leveringsvergoeding. Onze installateurs zorgen voor een zorgvuldige levering en plaatsing en nemen al het verpakkingsmateriaal mee. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om je bestelling zelf op te halen. We streven ernaar om je ervaring zo aangenaam en gemakkelijk mogelijk te maken, van het begin tot het einde.

  • Hoe kan ik mij voorbereiden op de levering?

    Zodra jouw aankoop in ons magazijn ter beschikking is, word je verwittigd per mail of per brief. Hierin vragen wij je telefonisch contact met ons op te nemen om een geschikte leveringsafspraak te maken. Gelieve deze afspraak vast te leggen op een moment dat je zelf aanwezig bent in de woning. Wij zijn namelijk niet verantwoordelijk voor eventuele misverstanden tijdens jouw afwezigheid.

  • Een levering in jouw straat?

    Om een vlotte levering te garanderen, vragen wij je om parkeerplaatsen voor jouw deur te voorzien. Afhankelijk van je straat kan dit door eenvoudigweg jouw eigen wagen voor je deur te plaatsen om een ideaal plaatsje te reserveren. Zoniet zal je parkeerborden bij jouw gemeente moeten aanvragen om zo een plaatsje voor ons vrij te houden. De eventuele kosten die hieraan verbonden zijn, kunnen niet op Vandermeeren Interieurs verhaald worden.

  • Een levering op de zeedijk?

    Iedere kustgemeente heeft haar specifieke regels. Zo mogen we in bepaalde kustgemeentes niet meer leveren tijdens vakantieperiodes. We vragen je om zelf contact op te nemen met de kustgemeente in kwestie om te informeren wanneer wij mogen leveren.  Doorgaans moeten leveringen op de zeedijk steeds gebeuren tussen 8 u en 10 u. Indien we langer ter plaatse zijn om verder te monteren, vragen wij je om een vergunning voor de nodige parkeerplaatsen in de nabijgelegen zijstraat aan te vragen.

  • Een levering op een verdieping?

    Als we meubelen op een verdieping moeten leveren, maken we gebruik van een lift. Wij leveren namelijk nooit zware of grote meubelen langs de trap.

    Als we gebruik maken van de binnenlift in jouw gebouw, vragen wij je de grootte van de lift na te kijken. Indien je niet zeker bent of jouw aangekochte meubel hierin past, gelieve ons dan de afmetingen (grondoppervlakte, hoogte en de afmetingen van de deuropening) door te geven. Intern kijken we dan na wat er mogelijk is. Controleer ook of je de binnenlift in het gebouw mag gebruiken voor het leveren van meubelen. Wij willen namelijk geen last zijn voor de buren.

    Als we gebruik maken van een buitenlift, kan je van een extra service van Vandermeeren Interieurs genieten. Zo regelen wij graag een buitenlift voor je bij één van onze ervaren liftfirma’s. Wel vragen wij je te zorgen voor een vergunning en parkeerplaatsen voor de lift en vrachtwagen. Deze moet je aanvragen bij jouw gemeente of bij de politie. Leveringen met een buitenlift vinden steeds plaats tussen 8u en 10u.

Wil je graag op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes en promoties van Vandermeeren? Schrijf je dan zeker in voor onze nieuwsbrief!